{NÁKUPY} Hurá papír 2/16


Dneska dorazil balíček z Hurá Papír.cz a náš obětavý šéf kontroly jakosti se hned chopil šance, 
jak se vtlačit do krabice :)


A co bylo uvnitř?

Největší část prostoru zabíraly bílé papíry na alba a 50 čtvercových základů na přání s obálkami.
(nevím proč, ale nejraději dělám čtvercová přání, máte to taky tak?)

Následovalo několik Scrapberryovských papírů s malým Basikem, 
které plánuji použít pro miminkovská alba
No není ten Basik báječně roztomilý?  Doufám, že budou k dostání i razítka :)
hehe, co mi to jenom připomíná ....:D

Podařilo se mi také sehnat poslední razítkový set s Basikem a ptáčky z minulé kolekce, 
který mi ještě chyběl ve sbírce
(už je na světě nová kolekce Basik´s New Adventure)


Z Woodware jsem ukořistila balení maskovacího papíru 
(na maskování při razítkování překrývajících se motivů) 2 archy A4 v balení.

Pak také sadu fólií na fóliování pomocí laminovačky (viz workshop MMC)
v balení je 5 barev - červená, zlatá, stříbrná, vánoční zelená a tyrkysová modrá

Na další mixed-mediové výtvory jsem si koupila šablonu č. 16 od Kety "Stonky",
moc se mi líbí lístečkové větvičky, už úplně vidím, co z toho bude :)

Mám ráda i razítka z Artemia a tak není divu, že mě zaujaly tyto "kreslené" květy a lístky - 
perfektní na MM, akvarelové techniky, embosované pozadí,...nápadů je hodně :)
a to pozaďové razítko (dole na archu) vypadá fakt super!

Kdo mě nějakou dobu sleduje, ví, že mám úchylku na Kaisercraft razítka 
(i papíry, výseky, embossovací i vyřezávací šablony atd,....no, prostě všechno), bohužel, ne vše 
se dá u nás lehce sehnat, a tak mě moc potěšilo, že Jitka dovezla  nějaké nové motivy :)

Sadu "Treasured Moments" (motýlky miluju, a ty malé texty jsou encyklopedické výrazy:
cher-ish, won-der-ful, trea-sure a to-geth-er,
perfektně se hodí k mým starším úlovkům "Dictionary Meanings" a "Furry Friends - Cat")

a dvě texturová razítka "Zebra" (zebra mi trochu připomíná kůru stromu) a "Cheetah"
texturová razítka od Kaisercraft jsou skvěla na mixed-media techniky

Ačkoli nemám moc v lásce gumová razítka (potřebuju prostě vidět, kam to tisknu), 
u Kety dělám výjimku, protože českých nápisů není nikdy dost a zde jsou tak krásné fonty :)


Rozšířila jsem si i kolekci Archivalů o odstín Sap Green - použiji jej na akvarelovou techniku, 
kdy mají být kontury razítka co nejméně viditelné


Pořídila jsem si také Distress Stain v odstínu Shabby Shutters 
na barvení větších ploch papírů (na lístky)


A také jsem neodolala zvláštnímu embossovacímu prášku Stampedous z řady Frantáge 
v odstínu Aged Aqua (ještě bych chtěla Aged Rose, Aged Green a Shabby White

Jedná se o směs různě barevných a hrubých prášků na horké embosování, 
vidíte hrubé granulky zlaté a starostříbrné a jemné bleděmodré částečky. 
Skvělé na mixed-mediové techniky. Brzy ukážu nějaký projekt :)


V balíčku nesměly chybět ani nalepovací kamínky od Scrapberry´s
(miluju tmavě modrou :))


A protože je přede mnou spousta objednávek na mimi alba, 
neodolala jsem také sadám ozdobných hřebíčků z Carta Bella "Baby Mine" pro kluky i holky.


Tak a to je vše :)

Na čem ujíždíte vy? Máte nějakého oblíbeného výrobce, 
nebo neodoláte jen určitému druhu materiálu?
Budu ráda, když mi napíšete, ať v tom nelítám sama :)


Děkuji za pozornost a přeji krásný večer




Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY