{WORKSHOP} Jak to bylo v sobotu...

Z mého pohledu...super, skvělé, úžasné!
Nic jiného nemohu říct.
Poznala jsem 7 super žen, strávily jsme spolu hodně nabitý tvořivý večer :)


Sešly se u mě jak ostřílené scraperky, tak i úplné začátečnice, všem to šlo krásně od ruky :)

Maskovalo se pastami přes šablony, vytvářela se chrastítková přání pomocí Fuse Tool.

Vytvářely jsme pozadí pomocí mixed media techniky, barvily a tvarovaly jsme vlastní květinky.

Velký ohlas mělo fóliování výtisků zlatou fólií (které holky ode mě dostaly v balíčku) 
v laminovačce :).

Pracovalo se nejen v sedě, ale také v dřepu (viz fotka nahoře), 
v předklonu (u Big Shotu) i ve stoje .

Skoro hotová přání :


A protože jsem v návalu informací a činností zapomněla skoro fotit a některá z děvčat mi utekla dříve, než jsem si vzpomněla, daly jsme si "skupinovku" jen s těmi, které to se mnou vydržely nejdéle :)
Schválně, jestli je poznáte ;)

A tady ještě několik hotových přání, která mi neutekla:

Úžasné, že jo, jsou ty holky šikovný!

Chtěla bych všem děvčatům moc poděkovat, že přišla,
(Jitce, Jíťi, Evičce, Radaně, Darině, Míši a Ani)
a doufám, že se vám večer u mě líbil a bylo vám se mnou tak dobře, jako mě s vámi!
xoxo




Komentáře

  1. Moc jsem si to užila!!! A těch 5 hodin ve vlaku za to stálo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě moc těší!!! A těch 5 hodin je mi líto :( jsi borka!!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY