{WORKSHOP} 03 Mixed Media Canvas - jak to bylo v sobotu 4


Opět (za mě) super :)
Dorazilo 5 super ženských, co se týká techniky MM, až na jednu všechno úplní začátečníci, tak toho možná bylo najednou hodně, ale doufám, že i přes kvantum informací se jim technika líbila, práce se nám povedly
a čarodějný večer jsem si s nimi perfektně užila :)


NEJDŘÍV PÁR FOTOGRAFIÍ PŘED ZAČÁTKEM:

Obývák se proměnil v naše kreativní studio :)

Pracovní stůl s nezbytnými pomůckami,

jako jsou akvarelové voskovky od Koh-i-noor (KIN), novinkové barvy v prášku, černé a čiré gesso 
a mica perleťové prášky od 13arts, akvarelové pastelky (které jsme nakonec nevyužili), 
bílé gesso od KIN a Marthy Stewart, papírové tácky na média , kuchyňské utěrky, špachtle...

...konferák se proměnil v další médiovou stanici: Distress inkousty, Archival inkousty, 
texturová razítka, masky, další strukturovací pasty, nějaké zlaté a stříbrné prášky a barvy, 
kreslící inkousty od KIN, vpravo dole canvasy....

...sehnala jsem zajímavé mini masky od firmy Joy!, které jsme také využily

shora - dolů: texturovací pasty, modelovací krémy, glitrová pasta, markery a gelpeny,
v krabičkách kreslící tuše, akrylové metalické barvy, 
akvarelová progressa a mondeluz pastelky od KIN,
dole perfect pearls, edelmetall pulvers, Inka Gold, sada progress od KIN

Distress Ink a Archival Ink, 

texturovací razítka

masky

gauč se proměnil na květinové centrum :)

papírové i umělé drobné květinky

větší umělé květinky

spousta papírových výsekových i vyřezávaných květin a lístků

komoda s květinami se proměnila na perličkovo - glitrovo - flitrovo - kamínkovo - výsekové centrum

kartony (scrapiniec)

kamínky, perličky, kamínky,

glitry, mikropeličky, flitry

a další flitry, distress stickles, liquid pearl, etc...


A NYNÍ PÁR FOTOGRAFIÍ Z PRACOVNÍHO PROCESU:

Tady děvčata nanášejí základní vrstvu gessa

a tady už jsme v plném provozu: nanášejí se strukturovací pasty, barvíme pozadí, nanášíme další vrstvy barev, kartony, instalujeme koláže s obrázky,suší se další vrstvy,....


A TADY JE KONEČNÝ VÝSLEDEK:


Lenka, ač začátečnice, zvládla vytvořit canvasy 2 :)
úžasná práce s pastami, maskami, kartony i razítky

vyzkoušela i černé gesso a vojenský maskáčový styl

Evička vytvořila

luční canvas s miminkem,

Šárka si přinesla enegretickou mandalku
moc pěkné vrstvení kontrastních tyrkysovo-zelených barev, perličkoví motýlci

Radana si přinesla dřevěný stojánek - na štětce - plátno z canvasů použila jako podkladovou vrstvu 

a použila krásné obrázky svých miláčků

na druhé - černé straně ještě chybí dokončení pomocí metalických médií a obrázek kočičky :)

Darinka si chtěla vytvořit canvas, který se jí bude hodit domů, tomu přizpůsobila barvy

obrázek s pejsky a jemné pastelové barvy vanikové, pudrové růžové a zlaté akcenty :)


A to je vše, můj canvas jsem ještě nestihla dokončit, 
takže vám jej ukáži v některém z příštích postů :)

Doufám že si to děvčata užila alespoň tak, jako já, moc ráda jsem poznala zase další super holky :)
Bylo mi s vámi skvěle :)

A příště zase nashledanou!!!



Komentáře

  1. Co dodat? Opět báječně strávené odpoledne pod taktovkou Gábinky a jejího bohatého materiálového zabezpečení. Já mám konečně stojánek na štětce s obrázky mých dvou kocourů...ale jelikož mám 3 kočky, tak budu ještě pokračovat. (No jo, ale stojánek má 4 stěny a já jen 3 kočky!!! To je k zamyšlení :-))))
    Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Radano, moc mě těší, že sis to užila, já taky, je to pro mě vždycky radost :), no ale to dilema s těmi počty, to je velký problém, to by mě zajímalo, jak tohle vyřešíš? :D
      Díky Gabka

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY