{WEDDINGS} Limette & Citron

Svatební blahopřání s kapsičkou na peníze na přání v citronové a limetkové barvě. 


Laitmotivem svatby budou právě zmiňované citrony a limetky, 
proto jsem do přání doplnila ručně malované limetky :)


Základní papír jsem vytvořila pomocí mého oblíbeného "smooshingu" a Distress Inks 



Limetky jsou ručně nakreslené černým Centropenem Graphic Document 0,3mm,
který se nerozpíjí, prodává se v sadě 4 různých průměrů.

Následně jsem je vybarvila KIN Aquarell Progresso č. 22 zeleň žlutavá a vystřihla.


Květiny a lístky jsou razítka od Prima Marketing ze sad Glorious Flora a Fragrant Flora.
Lístky jsem nejprve narazítkovala do stylizovaných větviček Distress Ink Twisted Citron
a následně je dostínovala č. 22 Aquarell Progressem.
Květinky jsem na bílý papír narazítkovala Archival Ink Sap Green, plošně nabarvila Distress Ink Squeezed Lemonade a po zaschnutí dobarvila žilky a tečky č. 3 (žlutá) a č. 22 Aquarell Progressy.
Vystřižené následně ještě vytvarovala embossovacím stylusem od Dreaweaver.


Do středů malých bílých kvítků kápla Liquid Pearl Key Lime a do středů větších kvítků zelené mikrokuličky.


Děkuji za pozornost a komentáře ;*


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY