{WORKSHOP} Přípravy na říjnové workshopy + pozvánky


Dnes vám chci představit své nové projekty vytvořené na říjnové workshopy.


Pozvánky s odkazy na jednotlivé workshopy najdete nejen na konci tohoto článku, ale také v levém svislém menu na stránce :)

Nejprve ale pár detailů toho, co spolu budeme tvořit :)
Od října jsou workshopy dvoufázové, jeden kurz je dopoledne a druhý odpoledne.
Pro ty vytrvalce, kteří by se chtěli přihlásit na oba kurzy v jednom dni, jsem vytvořila samostatnou nabídku,
tzv. WORKSHOPMARATÓN, kdy vás kurzovné vyjde o dost levněji :)

Jsou vypsány 2 termíny na každé téma, vždy v sobotu, první kurzy proběhnou 22. října 
a druhý turnus bude o týden později 29. října, kurzy proběhnou při minimální účasti 3 přihlášených.

Tak a co se bude tentokrát dít?

******************

(POZN: pro tyto kurzy jsem vybrala 2 barevné palety, protože se mi někteří z vás na minulých kurzech přiznali, že neustále vytváří stejné barevné kombinace, a protože to znám i já, budou tyto dvě palety takovou pomůckou, kterou si můžete pomoci, ale konečné rozhodnutí je samozřejmě na vás :) 

V dopoledních kurzech budeme vytvářet mixed-mediová přání v podzimním looku:


Hlavním hrdinou tohoto kurzu budou akvarelové barvy v prášku od firmy 13@rts, které použijeme různými postupy. Vedlejší role obsadí média firem: Ranger Inks, Viva Decor, 13@rts, Koh-i-noor. 

Kompars alias pomůcky a nářadí: masky, špachtle, štětce, květiny, stuhy, provázky, flitry, liquid pearls, 
Big Shot & šablony, etc.


KAŽDÝ Z ÚČASTNÍKŮ OBDRŽÍ SVŮJ VLASTNÍ BALÍČEK SE ZÁKLADNÍM MATERIÁLEM 
+ bude mít k dispozici veškeré technické vybavení a mnoho různých květinek, stužek, provázků....no, mám toho hodně, však uvidíte :)



A teď několik detailních fotografií:

Přání č. 1: klasická podzimní paleta, zajímavostí je moje DIY květina z foamiranu :)

zde vidíte vrstvení různých strukturálních past :)

nedávno jsem se "opeřila" zásobou různých skleněných mikrokuliček a granulátů, kde jsem použila směs
různě velkých mikrokuliček

moje vínová DIY foaminarová květina, několik hotových bude pro vás k dispozici,
na výrobu květin z foamiranu se můžete těšit v dopoledním kurzu v březnu :)

Přání č. 2: netradiční podzimní barevná paletka č. 2, květiny jsou koupené (velké) i DIY (malé),
hlavní roli tvoří mátový podklad a růžové květy s mašlí, doplněné zlatou a vínovou


lístky jsou ručně vystřihované z obarveného papíru :)

Přání č. 4: opět klasická paletka
tady jsem dubové listy doplnila ručně dobarvenými listy z Big Shotu a flitrovými lístky,
tak schválně, kdo je najde?
okraje dubových listů jsem dodatečně dobarvila po okrajích zlatou Wax Aquarell od Koh-i-nooru

DIY papírová ručně dobarvená květina z raznice, povšimněte si středového elementu :)


Přání č. 4: paleta netradiční
tohle přání je distressované - poničené okraje, natrhnutí

květy kupované, listy z Big Shotu, ručně dobarvované akvarelovýmy voskovkami Wax Aquarell,
o kterých jsem hodně podrobně psala v tomto článku





A ještě jednou všichni mušketýři pohromadě :)



A co bude odpoledne na programu?
V první řadě si vytvoříme dekorativní podzimní věnec na dveře,



A pro ty, kteří budou mít vše rychle hotovo a budou mít zájem pokračovat, 
mám bonus v podobě 2 typů dekorací do interiéru ve stejném stylu, jako je věnec, 
ale o tom někdy v příštích dnech více :)

Doufám, že jsem vás dostatečně navnadila :)


Tak, a teď pozvánky, kliknutím na obrázky se dostanete do eshopu, 
kde si můžete objednat jednotlivé kurzy nebo celodenní maratón :)

První termín 22. 10. 2016:


Další termín 29. 10. 2016

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY