{WORKSHOP} LUKA 2017 - Přípravy

Před několika měsíci mě pozvala Aktijka z Hurá papír.cz do letošních Luk 
jako jednoho z mnoha lektorů kurzu.
Což je pro mě velká čest a zároveň i velká výzva, abych vymyslela opravdu něco zajímavého,
co se bude líbit, nebude tak úplně jednoduché a abych kurzistky taky něco zajímavého naučila.

Aktijka mi dala zcela volnou ruku, co se týká projektu a já jsem si po prostudování témat ostatních workshopů, které budou probíhat v daném termínu vymyslela 

DÁRKOVÝ SET: MINIALBUM + PŘÁNÍ

Jak už je u mě zvykem, celý set si vytvoříme úplně od základu z bílého papíru různé gramáže, 
pomocí vyřezávacích šablon, razítek, pomůcek a médií.


Naučím vás vytvářet velké i  menší 3D papírové květiny

použijeme Distress Ink i zbrusu nové Distress Oxide.

Takže se uvidíme 5. - 8. května 2017!!!

Těším se!

Přeji krásný den




Komentáře

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY