{GIFTS} Akvarelové mixed-mediové levandulové blahopřání


Zdravím všechny!
Dnes jsem dokončila jedno speciální svatební blahopřání na přání mé milé zákaznice.
Jedinou indicií bylo, aby přání bylo v dárkové krabičce, s vytištěným textem uvnitř, jmény na přední straně přání 
a s kapsou na finanční dar....no a co se zdobení týče, dala mi paní Hanička zcela volnou ruku, 
jen naznačila, že svatba bude v levandulových barvách....a to mám ráda, volnou ruku i levandulové barvy :)



A protože se vám na FB líbily backstage fotky, rozhodla jsem se, 
že zase po dlooooouhé době napíšu nějaký miničlánek,
 ve kterém zhruba popíšu, jak tohle přání vznikalo...

...nečekala jsem, že bude mít takový ohlas, takže jsem bohužel nefotila postup, 
ale alespoň vám u detailních fotek popíšu co jsem dělala a jak :)

V textu pak bude pár růžových odkazů na související tutoriály a použité materiály a pomůcky.

Ale nejprve konečná fáze :)

Krabička i přední strana přání je vytvořená a zdobená podobným způsobem.
Základní papír jsem tradičně  vytvořila pomocí mého oblíbeného Smooshingu pomocí Distress  a Distress Oxide, 
do nedávna jsem používala pouze klasické Distressy (dále jen Distress) 
a díky novince letošního jara Distress Oxide (dále jen Oxide) 
nám v této (a mnoha dalších také samozřejmě) technice otevírá další možnosti....proč?

Na rozdíl od Distressů, Oxide barvy se nepromíchávají mezi sebou tak snadno a tak hodně,
proto můžeme spolu kombinovat i barvy, ze kterých by nám dříve vyšla (jak říká Tim) "krásná hnědá".
U nás tomu říkáme "kafebraundozelena" odstín :D

Na tohle přání jsem vybrala dva hodně podobné odstíny fialové a proto jsem chtěla, 
aby mi spolu úplně nesplynuly a nevznikla mi tak na papíru jednolitá fialová.

A protože není v Oxidech ještě příliš velký výběr (což se doufám hodně brzy změní), 
vybrala jsem studený odstín Wilted Violet a z Distressové řady pak teplý Seedless Preserves.

Na smooshing používám non-stick Ranger podložku
a měnit to nebudu (i když jsem to měla v plánu, protože mi na podložce vadí jediná věc, 
a to, že je hnědá a díky tomu občas ztrácím přehled, kde jaká barva zrovna je)
protože jsme v Lukách zjistily, že skleněné podložky nejsou schopné udělat takové ty mrňavé flíčky,
které se mi na tom nejvíc líbí.

Po zaschnutí barev jsem se rozhodla, že to trochu odlehčím kontrastním odstínem 
teplé žluté se špetkou světle zelené na lístcích...

...přes masku jsem nanesla nepravidelně doprostřed papíru obarvenou strukturovací pastu od 13@rts, 
kterou jsem obarvila pomocí mica pudru Ayeeda Shiny Powder v odstínu Magic Yellow (13@rts)


Mám ráda 13@rts produkty, protože jsou cenově velmi výhodné, kvalita je stejná se značkovými produkty 
a navíc je mám tzv. "za rohem", jedná se o polskou firmu, tedy děvčata - scraperky z Polska si vytvořily 
své vlastní mixed-mediové (dále jen MM) produkty a jejich škála se neustále rozšiřuje, 
což mě velmi těší :)

Schnutí pasty jsem si trochu urychlila pomocí embosovací pistole, ale sušila jsem z větší dálky 
a ne bodově, aby mi pasta nebobtnala horkem.

Dalším krokem bylo nachystání a nabarvení květin a výřezů.
Na vyřezávané věnečky, lístečky jsem použila šablony od:
1. Memory Box - Catalina Wreath 
2. Rayher - Wreath Of Leaves 
3. Sizzix - Garden Greens

Kytičky levandule jsou také od Sizzix - Wildflowers (1. edice)

Na levanduli jsem použila předem obarvený papír 220g ze zbytků inkoustů po smooshingu papíru na přání 
a krabičku, jen jsem přidala trochu víc vody, aby byly barvy světlejší.

Věnečky jsem barvila pomocí sypkých akvarelových barev Rainbow Color (13@rts) odstíny 
Yellow Lemon a Yellow Amber a to tak, 
že jsem si na podložku položila bílé výseky, na střídačku je zlehka posypala jedním nebo druhým odstínem 
a postříkala vodou ve spreji.
Jak se to dělá, se můžete podívat třeba TADY.

Lístky jsou vyřezané ze světlounce zeleného papíru, a trochu jsem je dobarvila také sypkými Rainbow Colors tak, 
že jsem do zbytku žlutých po věnečcích sypla trochu i odstínu Pistachio Green
a jemně, sem tam, promíchala a lístky z líce v barvě poťapkala.

(EXTRA TIP: všemi zbytky barev na podložce si beze zbytku "vysmúšuju" bílé zbytky papírů, 
které používám na kytky a na výřezy, pak už stačí podle potřeby sáhnout do zásob 
pro správnou barevnou variantu a mám ušetřenou práci s barvením papírů na výřezy a kytičky)


Květiny jsou z foamiranu - velké fialové, o základních technikách jsem psala TADY a TADY .

Malé květinky jsou vyraženy raznicí Marthy Stewart Hydrangea, vytvarované základní technikou, 
o které jsem psala třeba TADY, jen s tím rozdílem, že jsem květy tvarovala lehce zvlhlé. 
Doprostřed hortenzií jsem umístila po jednom DIY pestíku v zelené barvě, 
zakápla z rubu herkulesem a nechala zaschnout.

Květy z foamku a siluety levandulí jsem ještě zlehka přetřela Distress Stickles třpytkami v lepidle 
v odstínu Milled Lavender a Shabby Shutters.

Jak si dělám vlastní pestíky se dočtete na konci druhého dílu o foamiranových květech :)

Z jutového bílého provázku jsem si udělala několikanásobnou mašli 
a stejně jako foamiranové květy ji přilepila tavnou pistolí.

Nakonec jsem se ještě rozhodla, že do kompozice přidám malou 3D kytičku 
ze samotvrdnoucí hmoty od Marthy Stewart a aby tak nesvítila bílou, 
natřela jsem ji jemně fialkovým odstínem č. 11 Wax Aquarell od Koh-i-nooru, 
který na této hmotě drží bezvadně. 
Na co dalšího se dají použít Wax Aquarellky jsem podrobně psala v tomhle článku.

A to je tak, v zásadě, vlastně vše :)

Jsem ráda, že jste vydrželi do konce :)
Pokud byste měli jakékoli dotazy, tak mi je sem napište do komentářů, určitě na všechny odpovím.


Díky moc za pozornost a přeji krásný tvořivý den











Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY