{GIFTS} Fialová, světle fialová, růžová a bílá a taky motýlci a květiny...takové to chci


...tak takové byly požadavky mé zákaznice na výrobu přání s překvapením :)


Tak snad se mi toho podařilo dosáhnout, co myslíte?

Pár detailů:


Přání s překvapením, je vlastně přání v krabičce s vytištěným štítkem se jmény a datem svatby, 
kapsou na finanční dar a s tištěným textem dle výběru.


Každé přání je originál, neudělám dvě stejná, protože to díky výrobnímu procesu nejde,
ale také proto, že by mě to nebavilo, vytvářet pořád dokola to samé :)

Zákazníci mi jen poskytnou informace o barvách a motivech (např. ti motýlci tady), 
které by na přání chtěli a ostatní je už na mně :)


Zmínila jsem techniku - je to většinou takové jednodušší Mixed-Media, 
bez gessa a nějakých typických 150 vrstev :D
Je to takové Light MM, ...


...tady nejprve přes masku bíle naembossovaný vzor motýlků,...
..."zasmooshovaný" několika vrstvami Distress Inks (Seedless Preserves a studený Shaded Lilac)....
...a po vysušení dozdobený papírovou kraječkou, černě tištěnými a ručně vystřihovanými lístky 
 a 2D květinami a samozřejmě DIY kvítečky z papíru a jeden DIY velký z foamiranu,...



Ve středech květů jsou samozřejmě i DIY pestíky 
(jak na pestíky a foamiran najdete TADY a TADY)

Jak na Smooshing TADY.





CO JSEM POUŽILA:
* Distress Inks: Seedless Presesves, Shaded Lilac, Worn Lipstick, Victorian Velvet
* Memory Box Dies Fabulous Phlox (růžové malé květinky)
* Memory Box Stencil Butterfly Flutter
* Prima Marketing Stamps Set Bayou Flora + Fragrant Flora
* Spellbinders Reflestions Oval Frame



A to je vše :)

Děkuji za pozornost a přeji krásný den



Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY