{KIDS} Moje 1. album, malé, ale šikovné...


Už jste se na ně hodně ptali, ale chtělo to trochu času na přemýšlení a vymýšlení, 
co všechno v něm chci, 
aby i to nejmenší album, které mohu pro miminka vyrobit, mělo vše podstatné...



...a tak vznikl tento první miniexemplář, také jediný originál, 
to zůstává stále stejné, nebude druhé minialbum, které by bylo totožné, 
i když tyto alba nejsou pro konkrétní miminko...
...to bylo také dalším důvodem, proč toto album vzniklo...časté dotazy: "Nemáte nějaké skladem, potřebujeme je hned, jako dárek pro...."


A tak je konečně tady první svého druhu....
Minialbum "Moje 1. album" Rose & Blue Dream


Vlastnosti:
1. malý rozměr 20 x 15 cm, 2 desky s kapsami, 24 listů s odklápěcími klopničkami na poznámky, 2 jednoduché listy, kapsu s tagem, 3 obálky na drobnosti, minikapsičku na stickersy.

2. kompaktní = obsahuje: 

2 tvrdé desky s kapsami, 

tag na otisk nožičky nebo ručičky, tag s tabulkou s narozeninovými údaji 
a kapsou na fotografii z ultrazvuku, 



obálku na pásku z porodnice, 

velumovou obálku s tagem na pramínek prvních vlásků, 

místo na první fotografii po porodu, 


Následuje několik tématických stránek:
"Maminka & Já"  s tabulkou "Mám po mamince" a "Co mi přeje maminka do života" 
a na protější straně je ekvivalent pro tatínka, 

následuje tabulka s měsíčním vývojem v prvních 12 měsících a shaker s mým oblíbeným citátem...
...btw. shakerů je v albu celkem 5

Dále následuje dvoustrana "S babičkou a dědečkem" a "Celá rodinka pohromadě", 

strana "Konečně doma" pro první fotografii po příchodu z porodnice...

"Moje první hračka"

"Moje 1. koupání"

"Moje 1. procházka"

2. shaker s citátem a "Můj 1. úsměv"

Následuje 1. jednoduchý list s 3. shakerem, který odděluje druhou tématickou část a to:
12 listů = 12 měsíců


Následuje další jednoduchý list se shakerem, oddělující část věnovanou prvním narozeninám:


za ním je kapsa s tagem pro narozeninová přání,

následují 3 listy na narozeninové fotografie a za nimi poslední část alba, jednoduchý list se shakerem

z druhé strany tabulka se zoubky

hned naproti srdíčková obálka na první zoubek

a uvnitř 3D tag s připravenou kapsičkou s okénkem na vložení zoubku a následné zalepení

no a konečně poslední list na fotografie  se "zubatým úsměvěm" :)


Následuje zadní deska s kapsou, v níž jsou schované ministickersy pro dolepení na příslušné fotografie:


A zadní strana alba s mým označením originálu:

A to je vše. Pro zájemce je možné ještě dodatečně "dovyrobit" i krabici z lepenky pro snazší archivaci alba a také na poslední stranu v albu je možné vyrobit tzv. malý "Rodinný strom" s 8 stickersy. 
Tato varianta však opozdí odeslání o 48 hodin :)


Tak, příště zase nějaké minialbum pro kluky?

Jak se vám líbí?
Chtěli byste více takových alb? Chybí vám něco zásadního v tomto typu alba?
Budu ráda, když mi své podněty napíšete do komentářů :)

Těším se a mějte se krásně!!!

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY