{NÁKUPY + LIFE} Jen tak...co se dělo a pár ověřených receptů :)

Ahoja všem!

Dnes to bude takový pel-mel, všehochuť a mix témat, co se mi přihodila v uběhlém týdnu :)

Nejprve bych se chtěla zase pochlubit posledními přírůstky v pracovně :D


Opět z Hurá Papír.cz přišel balíček a Aktijka použila zajímavou "vycpávku" -
- poslala mi balíček vypolstrovaný bílými scrap papíry, které tak ráda používám :*


Protože od 17. listopadu začíná na scrapblogu.cz každoroční kalendářový maratón a já se chci letos zúčastnit, takže jsem si objednala dva stolní kalendáře a jsem opravdu zvědavá, jak to bude probíhat :)

Mou slabost pro inkousty Distress a teď nově i pro Distress Oxide už asi znáte, 
klasické Distressy mám všechny a tak do mé sbírky Oxide přibyly dva nové odstíny


...no a tady je zase můj vymazlený Kaisercraft na objednávku :)......razítečka :D

První sada razítek jsou na moje plánované kuchařské notesy a doplňky do kuchyně, všechny, 
co jsem měla nachystané na vánoční nabídku do eshopu jsou prodané ještě dřív, 
než jsem je stihla zveřejnit :D, takže budu chystat novou várku na sklad do konce listopadu,
aby objednané došly do Štědrého dne včas.


Další razítka jsou z nové vánoční kolekce razítek "Christmas Edition" CS308
a ty už jsem stihla i využít 

Jak přání vznikala jste si mohli přečíst i tady.



V objednávce nesměly chybět ani moje "must-have" pozaďovky,
dlouho očekávané plátno "Hessian" (vpravo) a nové pozadí "Coral"



Protože si své spreje míchám sama, prázdných minimisterů není nikdy dost :D



A teď něco z Hurá dílny - nová vánoční razítka s kapříkem, dárky a lineckým pečivem...
...také ihned použité do vánočních přání (viz odkaz výše)



A také jsem si pořídila samolepky A5 z kolekce Taková normální rodinka.



A nesměly také chybět barevné papíry do mimialb....to bude klučičí :D



A přestože tento blog není Foodblog, říkala jsem si, že dobrých a vyzkoušených receptů není nikdy dost :)
Tak bych vám dnes chtěla představit 3 z mých "posledních objevů" na poli kulinářském:



Začala jsem dělat svačinky do skleničky...pro sebe a manžela
1 sklenička = 4 lžíce vloček (ovesné, žitné, pohankové, nebo směs různých druhů, já jsem použila ovesné s klíčky), 1 lžička otrub, 1 lžička chia semínek - zalít 150 ml kokosového mléka - promíchat,
přidat 1 lžičku slunečnicových semínek, 4 nasekané lískové oříšky, kousek nakrájeného jablka a banánu,
zakápnout lžičkou šťávy z citronu a lžičkou tmavého lesního medu (medovicový)
udělat večer, přes noc nechat v lednici a před snědením pořádně promíchat ingredience :)

Druhý receptík je něco malého slaného "sýrové tyčinky" když je doma dělám, jsou v mžiku snědené, tak jsem se naučila dělat z dvojité dávky :)
Původní recept mám od své švagrové Irenky, ale trochu jsem si ho upravila ...
1 dávka: nastrouháme na jemném struhadle tvrdý sýr (2/3 z celkové váhy) a nivu (1/3 z celkové váhy) celkem 100g, přidáme 120g másla (nebo Hery), 200g hladké mouky a 2 - 3 lžíce vody.
Ručně uhněteme konzistetní těsto, které by se nemělo lepit na ruce,
na válu vyválíme na tloušťku cca 7mm a rádýlkem nakrájíme na plátky široké 12 mm.
Přendáme na plech s pečícím papírem pomažeme rozšlehaným vajíčkem a posypeme hrubou solí, nebo kmínem, mákem...
Pečeme na necelé 200°C cca 22 minut.

A dnešní poslední receptík jsem získala z webu Moje wypieki (polsky) a je
na kokosovo -čokoládové "sušenky Bounty".
Mám dvě školou povinné děti a když dochází nápady na svačinku, tak hledám další možnosti
a tyhle sušenky mi prcci schválili, recept jsem si taky upravila (v původním je mléčná čokoláda
a já jsem použila čokoládu na vaření, kterou mají oba raději než mléčnou)
Asi 30 ks: všechny ingredience mají mít pokojovou teplotu120g másla + 2/3 sklenky písk. cukru (asi 150g) + špetka soli + 1 větší vejce } našleháme a přidáme
1 1/4 sklenky hladké mouky (asi 180g) smíchanou s 1 lžičkou prášku do pečiva,
1 1/4 sklenky kokosové moučky (asi 90g),
1 lžičku kokosového likéru nebo extraktu z vanilky.
promícháme v konzistentní těsto - jde to ztuha a nakonec přidáme
100g nahrubo nasekané čokolády na vaření.

Na pečící papír klademe v rozestupech kuličky ve velikosti vlašského ořechu, které zploštíme lžící.
Dáme do předehřáté trouby na 175°C a pečeme asi 13 - 15 minut do zčervenání okrajů.

Sušenky jsou křupavé, kdo by si je chtěl změkčit, strčí je v igelitovém sáčku do mrazáku.

No a nakonec něco z pracovny....udělala jsem si nové štítky na Distress inkousty,
protože si chystám vlastní diy stojan na distressy...ano bude článek :)
btw. a můj úžasný stojan na minimistery a wax aquarellky jste už viděli? Je od firmy Molotow.
(zakoupený na Na strychu.pl)

Tak a to je pro dnešek vše, doufám, že jsem vás moc nešokovala dnešním tématem, pokud máte nějaké své oblíbené recepty, budu ráda, když mi je napíšete nebo hodíte odkaz do komentářů.
A pokud máte i nějaké vychytávky do pracovny, tak i za tyhle tipy budu moc ráda :)

Přeji vám krásný den!






Komentáře

  1. Já vám tedy moc děkuji za tento naprosto převratný a suprový příspěvek :D Tedy jakože převratný v tom, že někdo přemýšlí nad věcmi tak trochu jinak a dalo se to vyřešit i trochu jinak, než se to dělá normálně. I my nedávno pořídili nějaké doplňky do kuchyně za docela dobrý peníz, tak z toho máme radost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář, budu ráda, když se zase zastavíš.

OBLÍBENÉ ČLÁNKY