{GIFTS} Nevánoční přání s novou Soft Pastou + stříbrná akce na Hurá Papír


Zdarec děcka!

Dneska jen taková rychlovka kvůli super akci, která probíhá pouze dnes na Hurá Papír.cz


Jako členka Hurá týmu mám tu výhodu, že mohu některé novinky v eshopu vyzkoušet z předstihem, 
než se dostanou do nabídky eshopu :)
 A jako poslední se mi do rukou dostala stříbrná reliéfní pasta od Colourcraft.
A tak jsem si ji vyzkoušela na nevánočním přání....ty mě baví nejvíc...možná by se s trochou úprav dalo použít jako přání z lásky nebo svatební....


Zlehka vám popíšu jak jsem postupovala a na konci pak bude seznam použitých materiálů.

Nejprve jsem si připravila pomocí Crakled Pistachio Distress inkoustu a Inka Gold pasty v perleťovém odstínu technikou smooshing základní papír.
(Inka Gold má tu výhodu, že ji lze rozmíchat vodou na tekutou konzistenci 
a tudíž ji lze následně smooshovat jako jiné tekuté barvy...
...po zaschnutí zůstane na papíru jemný perleťový lesk)

Po zaschnutí přes masku nanesu pastu pomocí silikonového štětce 
(vynikající věc, pasty se s ním nanášejí o mnoho snáz než pomocí špachtlí)
a necháme volně zaschnout :)

A dále jsem sem - tam natiskla pomocí Distress Mermaid Lagoon a puntíkovaného razítka puntíčky.
Dozdobila lístky, kvítky domácí výroby z papíru i z foamiranu a nalepila na čtvercový základ :)

...jo a abych nezapomněla, před nalepením na základ jsem ještě celou kompozici pokapala
letošní novinkou od Koh-i-nooru a to Uměleckou metalickou tuší v odstínu Tyrkysová :)


tak a to je z mé strany vše.

Nezapoměňte, že na HURÁ PAPÍR.CZ pouze dnes na stříbrnou neděli můžete na celou objednávku 
dostat 15% slevu, pokud bude ve vaši objednávce i zmíněná pasta :) 



Přeji vám krásnou stříbrnou neděli :)



-------------------------------------------------------
PS: a ještě seznam pomůcek:
- Distress Ink (Cracked Pistachio, Mermaid Lagoon),
- Inka Gold (Mother Of Pearl),
- Koh-i-noor Drawing Metallic Ink (Turquoise),
- silikonový štětec š. 2,5cm,
- razítko Viva Decor Industrial Style,
- ažurové listy Prima Marketing Forest Folliage,
- bílá větvička My Favourite Things,
- květiny a pestíky vlastní výroba


Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY