{PF 2018} VŠE NEJ DO NOVÉHO ROKU!!!!



Máme tady poslední den v roce 2017 :)

S týmem Scrapblogu jsme pro vás připravily malé PFka a zhodnotily uběhlý rok z pohledu Scrappařek :)

Moje PF jsem vytvořila pomocí práškových barev, akvarelových progress, nechybělo i trochu vystřihování...



...přidala trochu červené a holografické pasty přes hvězdičkovou masku a bylo to :)







Chtěla bych vám všem, kteří mě sledujete zde na blogu i na profilu FB či Instagramu nebo Pinterestu,
moc poděkovat za vaši přízeň v roce 2017.
Do nového roku jsem pro vás nachystala spoustu novinek, nápadů i soutěží, tak doufám,
že se vám u mě bude líbit i nadále :)

A do nového roku.......



PŘÁTELÉ MILÍ :)

CHCI VÁM PODĚKOVAT ZA VAŠI PŘÍZEŇ V LETOŠNÍM ROCE 
A DO NOVÉHO ROKU 2018 VÁM CHCI PŘÁT
HODNĚ ŠTĚSTÍ, LÁSKY, ZDRAVÍ,
POHODOVOU PRÁCI, KTERÁ VÁS BAVÍ
A SPOUSTU ZREALIZOVANÝCH
OSOBNÍCH I SCRAPOVÝCH PŘÁNÍ A SNŮ :)




PS: pro více informací k obrázku vás zvu na Scrapblog.cz
PPS: těším se na vás v novém roce!!!

Komentáře

OBLÍBENÉ ČLÁNKY